Skilsmässa!!!


    Publicerat: 2011-06-30| 16:08:08

Har nu bestämt mig för att ta ut skilsmässa från min älskade tvillingvagn =(

Med sorgen i ögat så säljer jag den förhoppningsvis. La ut den på blocket får se om någon nappar på de annars får den vara kvar =)
Ronja fick en egen sitt vagn häromdagen så vi behöver inte tvillingvagnen längre då Emil inte alls vill sitta i den och ska han prompt sitta i den så måste vi bråka innan =/ Har åkt buss till dagis i 2 dagar med enkel vagnen och han vill absolut inte åka i den ialla fall. Han sitter inte ens med Ronja.
Idag var Rasmus sista dag på dagis, kommer kännas lite konstigt att bara lämna de små där imorgon. Men vi ska faktiskt ta en dag tillsammans jag & Rasmus och bara njuta tillsammans. De behövs <3
Fick papper om inskolningen för de små på Vikinga förskola och de blir en likadan som vi hade på de andra dagiset då de är många barn som ska skolas in. Så jag ska skola in Rasmus på fritids den 1:a Augusti och de andra den 22:a augusti. Full fart i Augusti med andra ord. Sen ska jag finna mig själv och styrkan att styra upp ett och annat. Måste ta tag i vissa saker redan nästa vecka. De löser sig ska vi nog se...

Har gjort ordning middagen som blir spagetti & köttfärssås idag =) Imorgon ska vi nog göra en sallad och bege oss till stranden =) Underbart väder har vi också, skönt att de blåser lite ialla fall. Nu ska jag gå ut och bråka med grabbarna grus som härjar runt i poolen =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?