Ångest...


    Publicerat: 2011-03-08| 12:07:31

Tjing Tjing....

Vaknade med ångest laddat humör, den har hållt i sig hela natten och flisan vaken likaså. Skulle behöva sova några timmar så de ska jag faktiskt göra idag när barnen väl somnar. Känner mig helt maktlös och orkeslös. Kan man ha de värre tro?! Skulle vilja få ordning på allt men när fan ska jag hinna. Barnen hemma hela tiden, hemmet är som ett enda stort kaos. Vem orkar egentligen rota runt bland allt? Packade upp massor av saker men INGEN kamera är funnen. Tragiskt att den försvann under denna flytt. Men vad ska jag göra?! Alla bilder borta osv. Jag ska leta mera och hoppas på att de kommer fram någon gång.
Har rivit ur sängarna för att bädda rent och plockat lite. Men vette tusan om jag någonsin blir nöjd alltså. Känner mig intryckt i en tillvaro där jag inte vill vara. Orkar jag verkligen mera?!
Ingen verkar förstå de dilerium jag går igenom...
Dagarna blir längre, nätterna kortare, när ska man få må bra?! Ser fram emot nya förändringar men vilka?! Jag kan inte placera något i mitt liv eller bygga upp en trygg tillvaro för mig själv så länge jag mår så här.
Nej ska dra ut barnen i solen och hoppas på positiv energi från solens strålar.. =)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?