Fuck You!!!


    Publicerat: 2011-03-20| 22:20:13

Du har stampat på mig en sista gång. Aldrig mera vill jag ens se till dig. De du gjort emot mig kan jag inte förlåta. Tråkigt att dina barn inte betydde mera än så för dig!!
Du gjorde detta val själv och jag hoppas du får de bra ensam utan några krav eller villkor som vi som familj krävde av dig.


Jag går vidare starkare än någonsin. Imorgon blir de att uträtta massa ärenden medans barnen är på dagis. Ska försöka hinna ta mig till YA också för att kolla där hur vi ska lägga upp allt. Jag ser fram emot en tid ensam och träffa de underbara människor som behandlar mig bra och verkligen ställer upp för mig <3

Nu ska jag ta reda på tvätten och plocka disk som vanligt sen blir de sängen för hela slanten. Ska upp tidigt med barnen för dagis osv...

" Life is a bitch... But iam the devil.. "


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?