Känns faktiskt bra!!


    Publicerat: 2011-03-18| 21:42:30

Har inte haft orken att skriva sedan barnen började dagis. Då de är så mycket man ska hinna med samt hämta och lämna dom där. Helt slut har jag varit. Samt att jag lämnat prover i 2 dagar. Jag är inte nöjd med dessa och inte läkaren heller. Men nu ser vi positivt på samtalet som kommer på måndag. Jag vet inte om jag ska vara ledsen eller glad. Mest nervös inför vad som kommer sägas då. Säkert kommer jag vara stressad och uppjagad av allt runt omkring mig att jag inte ens kan fokusera på själva samtalet. Men ska försöka skriva ner allt jag vill ha sagt samt vad som är gjort...
Idag var vi och handla hem de som behövdes. Tog med oss familjen på andra sidan också. Sen blev de Sandviken för lite ärenden. Samt åt vi på AGA.. Gott som tusan vare också..
De hade gått jätte bra de dagar vi lämnat barnen på dagis och de blir en ny utmaning för mig denna vecka då jag ska åka buss med barnen till dagis. Allt är bara kaos i min hjärna just nu och jag vet inte hur jag ska fixa de här. Kan jag fixa allt annat ska jag väl kunna fixa de här?! Jag hoppas innerligt att jag kan fixa de för annars vet jag inte vart jag ska ta vägen. De är ju en tid som barnen ska gå på dagis där innan de byts till hit upp.
Har en hel del att göra när barnen är på dagis nästa vecka så nöden har ingen lag. Bara att ta tag i saker och börja få en fungerande vardag. Nej nu ska jag slänga mig ner i soffan för lite tv innan sängen. Får se om jag städar ur den gamla lägenheten imorgon eller hur jag gör. Känner inte alls för något men tiden får utvisa allt =)
God Natt


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?