Sjukling


    Publicerat: 2011-03-29| 22:32:17

Hejsan Hoppsan...

Jag har blivit riktigt förkyld, täppt i näsan och tråkig huvudvärk. Men de är sånt livet bjuder på. Jag är ganska leds på att vara sjuk och inte kunna vara tipp top. Hoppas detta är över snart. Hade en het diskussion på facebook idag också ang sjuka barn som går till dagis. Tragiskt att de är som de är. Imorgon tänker jag ta itu med de här för de funkar verkligen inte. Jag vill inte gå och vara orolig för nästa steg. Jag är ensamstående med 3 barn vilket betyder att får vi alla magsjuka är de kaos här. Samtidigt som jag ska tvätta undan allt medans spyorna rätt ut sagt hänger överallt. Jag har gjort de en gång och hoppas jag slipper de för allt i världen. Ronja var förkyld i en vecka så hon fick vara hemma med mig och få sina mediciner regelbundet och ta de lugnt.
Fast tydligen är de fel av mig, allt jag gör verkar så jävla fel. Tydligen så har jag magsjuka ska jag ta barnen till dagis ändå. Helt sjuk diskussion blev de av allt.. Jag står fast vid mina synpunkter och tänker inte ändra mig en tum på dessa.
Imorgon ska jag ta tag i förskolan ang detta också för jag anser att regler är till för att följas. Sen skiter jag blanka fan i resten. Tänker även ringa kommunen ang detta för jag som förälder ska inte behöva ta detta!! Sen skiter jag i vilket. Men tydligen ska jag ha mina barn hemma så de "sjuka" barnen kan vara på dagis. Tragiskt bara jag tänker på de hela. Men vad ska man göra? Säga? Ja jag skiter i vilket jag går inte med på detta!!

Imorgon får vi se om de blir dagis för barnen då jag är väldigt upprörd ang detta. Annars om de inte blir de får vi hitta på något annat. Måste lämna in massa papper osv också. Jag har aldrig en lugn stund känns de som och min bästa vän heter SIEMENS och tar 5kg tvätt =(
Nej nu fortsätta se BB och sen ta resten av tvätten och skriva ihop pappren... Tjingen

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?