Tragiskt!!


    Publicerat: 2011-03-31| 22:46:47

Har haft fullt upp hela dagen då jag varit åhörare på en vårdnadstvist. Tragiskt att se att de inte är någon som vill ta ansvar för barnens mående. Utan de hela ska vara en kamp mellan föräldrar som inte kan kommunicera. Varför kan man inte bara se till barnens bästa?!
Alla vi vuxna människor borde veta att ett samlag kan leda till en graviditet och att om man inte skyddar sig får man ta sitt vuxen ansvar vare sig man vill eller inte. Man kan inte bara välja att vara förälder när de passar. En mamma/pappa ska alltid finnas för sitt barn. I vått eller torrt, trots motgångar och medgångar. Jag skulle aldrig utsätta mina barn för detta då de älskar sin pappa över allt annat och han DOM!! Barnen är hans allt.. Han gör de han kan för dom för att dom ska ha de bra. Sen att de inte funkar alla gånger mellan oss de får vi lägga åt sidan.
Jag hoppas att folk inser en dag vad dom gör emot sina barn. Barnen ska inte förtjäna detta utan dom ska alltid ha rätten till 2 föräldrar!!!

De var de jag ville ha sagt idag!!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?