Trött mössan på =)


    Publicerat: 2011-03-12| 21:02:02

Just idag känner jag mig fruktansvärt trött... Har sovit middag med Emil men ändå trött liksom. Fattar inte vad de är för fel. Skulle lätta kunna lägga mig nu, men ska vara vaken en stund till. Mera tvätt ska tas omhand. Och jag ska ta disken osv. De finns många saker att göra.
Imorgon tror jag att vi ska åka och bada med barnen. Känner för att göra något riktigt roligt nu efter magsjukan. De kan vi behöva. Har aldrig varit iväg med alla tre på badhuset =)
Idag har de varit en slö dag för mig, kört runt lite för att sedan hamna hemma igen. Har skrubba hela badrummet från topp till tå. Nu måtte alla bakterier vara ute ur lägenheten annars blir jag tokig..
Har tömt de sista från lägenheten också så nu ska den bara städas. Vilket jag tycker inte borde ta så fruktansvärt lång tid. Men vi får se hur de blir med den saken. Tänkte ta de nästa helg då de närmar sig att man ska lämna in nycklarna. Nej försöka ta tvätten och resten av sakerna som måste göras så man vaknar till liv =)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?