Trött som få....


    Publicerat: 2011-03-07| 23:21:29

God kväller...

Att vara småbarns förälder gör en faktiskt trött. Man gör de man anser viktigast under dagen. För mig är de inte att blogga varje dag. Jag har en massa andra MÅSTEN så de här får vila emellanåt.
Ångest över något jag inte vet. Har och mår skit rent ut sagt. Jag önskar jag kunde få vara som andra människor. Men de verkar inte vara ett val för mig just nu.

Barnen får mig ur sängen varje dag men mera är de inte. Jag försöker aktivera dom så gott jag kan ibland räcker jag till och ibland inte. Nu är de en vecka tills alla 3 börjar på dagis =) De ser både jag och barnen fram emot. Ska plocka lite här hemma och dona nu sen blir de sängen. Ronja sover lite oroligt inne med Emil... Lika bra man röjer nu så man har de gjort....

God Natt =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?