God kväller


    Publicerat: 2011-05-08| 23:22:27

Hoppar in och bloggar lite dårå....

I lördags var de Cruising här i Gävle så då hade vi barnvakt till barnen. Saknade dom otroligt mycket när man såg alla andra som hade med sina barn. Grabbarna var ner med sina barnvakter och tittade på bilar fick vi veta. Tråkigt att vi inte såg dom =(
Sov till 9 imorse och de var mindre skönt kan jag säga. Vaknade med värsta baksmällan UTAN alkohol!
Huvudvärken, slemig i halsen, sugen på pizza, spyorna står upp i halsen. Ja ni vet ju hur de är. Och jag hade inte ens druckit något med alkohol i endast vatten liksom!
Hämtade barnen sen var de full låda, Ronja åt lunch och skulle sova i min säng. La mig med henne där och efter en stund kommer Emil skrikandes in och jag hör hur K stoppar honom för vi ligger där, då har han gjort illa kinden, sen en duns. Ronja ramlar i golvet med huvudet före trots kuddar överallt. Vilket slutar i katastrof. Hon har världens fläskläpp, sår på näsan samt i pannan. Stackars min lilla bebis. Hon får nu aldrig mera ligga i min säng ensam. Hon har alltid gjort de förr och somna direkt. Antagligen ville hon också se att Emil var okej. Har kollat till henne flera gånger nu och inga spyor samt ringt 1177. Så min natt blir att vaka och se ifall de har blivit hjärnskakning eller inte =(
Imorgon ska grabbarna till dagis, Flisan får vara hemma då hon kanske har ont och behöver vila med mamma.
Så jag säger God natt till er och på återseende!!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?