Häxan surtant fortsätter....


    Publicerat: 2011-05-12| 21:46:08

Har fortfarande mina PMS besvär.....

Jag hatar verkligen att vara så här negativ till allt. Jag som brukar älska livet trots alla dessa motgångar och deras gilla gång. Bråkar med grabbarna, dom vägrar sova. Antagligen för att dom har sovit på dagis. Tror jag ska ta bort de helt trots att dom verkligen skulle behöva sova. Kanske göra om de till mera anpassade tider. Inte att dom får sova hur länge dom vill.
Håller just nu på med tvätten samt städar lite överallt. Som vanligt river jag där jag inte ska göra. Blir så leds på mig själv att jag ALLTID ska ställa till med något kvällstid. Varför kan jag inte göra allt de här på dagarna och kvällarna då hinner jag ju få undan allt. Nej vi börjar med de så sent som möjligt och sen brakar helvetet löst och jag sover inte förrän vid 2 tiden och vaknar 4 igen... Jaja bara gilla läget. Ska väl fortsätta städa så man blir klar kanske runt 2 inatt så illa känns de =(


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?