Motivatioooonnnnnnnn var är du?!


    Publicerat: 2011-05-23| 19:05:53

Känner mig helt slapp idag, inget har gått som jag velat eller de har bara skitit sig. Lämnade barnen på dagis sen hem, skruva isär köksbordet för att bege mig till IKEA med de. När jag nästan är framme ringer telefonen "DAGIS" jaha vilket barn?! Då var de Ronja som inte alls ville göra något och de rann ur hennes ögon. Så de var bara snabbt in på IKEA sen till dagis för att hämta hem lill tjejen min =)
Killarna fick vara kvar dagen som var. Mamma hämtade killarna då jag & Ronja sov middag. Dom hade inte något emot de precis. Sen åt vi mat hos mamma, då ringer de igen. De nya köksbordet var på väg. In i bilen och hem för att ta emot de. Och sen hem med barn och allt. Ronja ligger nu och är skit trött, ögonen röda och rinner. Killarna ser på tv och myser i soffan. Rasmus ena öga har börjat rinna också =( Så de blir att alla 3 är hemma. Tänker absolut inte skicka en till dagis. Så vi får vara hemma och pula med saker. Göra pärlplattor, måla lite och kanske plantera lite =)
Har inget emot att ha barnen hemma faktiskt, dock hade jag velat städa i godan ro men de får vi ta nu när killarna lagt sig istället. Ska skruva ihop köksbordet också. Kanske lika bra jag börjar om jag ska blii klar idag liksom ? =(
Hoppar kanske in och skriver mera senare om jag orkar. Vill hitta min motivation som försvunnit helt =(

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?