Solen skiner och jag med den .....


    Publicerat: 2011-05-09| 13:59:28

Vilket underbart väder vi fått igen och jag hoppas verkligen att de stannar kvar lite längre. Barnen är ute och leker för fullt varje dag ute. Underbart..
Flisan vill inte gå fortfarande men vi tränar varje dag på de. Tråkigt att barnen på kvarteret fick tag i hennes vagn och hade sönder den =(
Ska försöka införskaffa mig en ny så fort de bara går så hon vill gå mera.
Barnen är på dagis och jag har uträttat massa ärenden och fixat hela morgonen. Har även hunnit varit i tvättstugan på morgonen och fått undan all tvätt. De är så skönt att ha allt de fixat och inga mera måsten denna vecka.
Känner mig lite leds på livet just nu då jag är så fruktansvärt trött hela dagarna de finns ingen ork alls till något. Men de får ta den tid de tar. Jag kan inte göra något åt de och försöker genomlida till kvällen. När barnen lagt sig somnar jag en timme på soffan också =(
K har sökt en massa nya jobb och får svar denna vecka. Vilket betyder att han blir hemma mera med oss och barnen kommer vara överlyckliga över de. Så nu håller vi alla tummar på att de går vägen för herrn.
Nej ska springa ut och ta den sista tvätten innan dagis.
Tjingen =)


Kommentarer
Postat av: Mila

Jättemysig blogg! Och ursöta barn!

2011-05-09 @ 14:40:26
URL: http://smilingsmiley.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?