Söndag... Slappar dag


    Publicerat: 2011-05-22| 23:14:23

God kväller....

Jag har haft en riktig slappar dag med barnen. De små sov hemma med mig till 10 imorse =)
Rasmus var hos mormor och hade de trevligt. Sen åkte vi dit efter frukosten. Full rulle hela dagen, ätit tårta, bada pool och bara varit. Hela dagen har jag tagit de lugnt och bara skitit i alla måsten. De var en härlig söndag för både mig och barnen.
Imorgon börjar vardagen med alla dessa bestyr igen. Barnen ska till dagis, mamman ska hem och fixa med alla papper som vanligt. Önskar man hade en assistent som fixade allt åt en. Men nej jag gör de bäst själv.
Alla räkningar är inlagda så man ser inte pengarna när de ramlar in på konto ens. Men de är faktiskt jätte skönt att man har råd att betala räkningarn. Skulle vilja unna mig själv lite nya kläder men de får jag ta en annan månad. Nu måste barnen ha lite sommar kläder samt nya skor. De är prio 1 för mig!
Just de ... Mitt nya köksbord har tappat färgen och jag ska ta en diskussion med IKEA ang detta då de lovat mig att de inte skulle bli någe problem med bordet. Så de ska jag åka tillbaka med imorgon om jag lyckas lura med mig mamma =)
Efter de blir de hem och städa av samt dammsuga och ta reda på lite tvätt som vanligt. De finns alltid saker att göra i ett hushåll. Måste ringa viktiga samtal också.
Nej usch de här blogg inlägget var inge vidare men de får ni leva med. Ingen tvingar er att läsa =P
God Natt vänner <3


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?