Trött AB!!


    Publicerat: 2011-05-25| 20:27:35

God kväller!!!


Jag måste vara världens tröttaste mamma idag =(
Orkar verkligen inte göra något och skulle helst vilja krypa ner under täcket och sova. Men de är lite för tidigt för de anser jag. Tragiskt att de ska vara så men men. Har varit och handla hem de mesta som behövdes hem och fixat med saker hela dagen. Ingen rast och ingen vila. Hämtade trollen på dagis och Emil fick följa med mormor till gammel morfar =) Emil och sina blommor passar bra där då de finns gigantiskt med blommor.

Själv åkte vi andra hem och lyxade till de med pizza idag. Sen när Ronja lagt sig delade jag och Rasmus på en "JAPP". Mysigt tyckte han de var. Sen smög han ner för trappen och berättade att han smög in till Ronja för att ge henne en natt puss <3
Älskar mina barn mera än livet själv. Snart kommer deras pappa vara hemma mera och barnen kommer känna sig hel igen =)

Nu ska jag försöka ta reda på lite tvätt ialla fall och sen blir de tv och lite spel innan man somnar för natten =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?