Trött mössa på....


    Publicerat: 2011-05-25| 00:25:13

Nattsuddar lite då jag inte kan sova!!!

De händer alldeleds för skumma saker just nu att jag inte kan sova. Hjärnan jobbar i 190 medans kroppen lagt av för längesedan. Har plockat och försökt skingra allt men de går bara inte.
Ronja är betydligt bättre inge kladd alls i ögonen så vi ska prova att hon får vara på dagis imorgon. Jag hade de 3 hemma idag och Rasmus var inte rolig att vara med idag. Han var elak och ville inte alls göra som jag ville. Allt bara för att dom provar ny form medicin samt dos. Allt faller samman direkt. Jag håller mig stark. Men när kvällen kommer vill jag bara krypa ner i soffan och somna. All energi går åt dessa dagar då jag måste anpassa mig till alla 3 och Rasmus behöver lite extra. Men hellre att jag har honom hemma när de blir så här så att dagis slipper ta den fighten med han.
Ska försöka skingra tankarna igen med att sortera tvätt och ta mig en dusch, hoppas verkligen att jag får sova en stund inatt. Alla barnen sover så fint i sina sängar och jag vill bara lägga dom i min säng, men de går inte =(

Nej God Natt vänner <3


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?