En olycka kommer sällan ensam!!!


    Publicerat: 2011-10-25| 01:54:11

Känner mig lagomt exalterad av allt som händer just nu. De känns som att någon vill mig allt illa nu och om igen. Fick ett brev som inte alls var spännande.. Bara att betala och se glad ut. Jag har massor av saker som måste lösas vare sig jag vill eller ej. Tiden får utvisa om jag hinner lösa allt. Hoppas för allt i världen att de löser sig. Barnen är vaken och stökar så jag har passat på att plocka lite mitt i natten. Tvättar undan tvätten också. Tråkigt att de alltid ska vara stök när de närmar sig vintern. Jag har nog vänt på dygnet pga av att jag vill vara förberedd på dessa vakna nätter. Sover mellan 20-23 sen försöker lägga mig i sängen men så vaknar något barn alltid 00... Sen löser dom av varandra för dom är ledsen eller ropar så vaknar hela huset. Hoppas de här är över snart för jag orkar inte så mycket mera!!!
Ska starta en ny maskin tvätt sen  blir de försöka blunda en stund ialla fall.

God Natt & Sov Gott ni som får sova =)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?