Fix & trix


    Publicerat: 2011-10-25| 16:09:24

De kommer ta tid innan jag är på fötter igen. Men jag tänker inte ge upp! Skam den som ger sig liksom! Imorrn hoppas jag att Saaben ska vara klar från lackning, på fredag ska jag göra mitt. Räkningarna ska betalas så långt pengarna räcker. Sen får jag vänta tills de returaktiva pengarna kommer så jag kan betala resten. Mycket betalande på denna kvinna just nu. Till slut kommer man på fötter och kan leva igen. Har en hel bunt att ta mig igenom.. Inte vad jag ser fram emot men ett MÅSTE!!! Barnen har stöka i 3 dygn nu. Ingen har fått sova. Inatt var värst flisan spydde hela natten. Jag tyckte så synd om henne.. Men inga mera spyor nu på ett tag så jag håller tummarna att de går åt rätt håll.. Nu ska jag bege mig ner till stan för att fixa med ringarna...
Hörs & Störs sen !!!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?