Jag orkar inte mera!!!


    Publicerat: 2011-10-23| 00:59:10

Mitt i natten sudd!!!

Hur mycket ska man orka egentligen? Inte nog med att jag är sjuk, hela mitt liv ska sänkas bara för att du ska ha saker för dyra pengar. Du bryr dig inte ett jävla skit om verkligheten, du lever i din jävla bubbla som barnen inte är inräknad i. Men du vet att jag har fått nog nu! Du ska få dina jävla 5000:- till din pilbåge sen packar du din jävla väska illa kvickt! Barnen ska INTE behöva lida för att du är psykisk sjuk som bara tänker på dig själv. Saaben är klar från lack och den kan dom hämta, lika bra att du ringer ang detta direkt så var de jävla problemet ur världen också! Bitter och mår skit JA.

Men jag glömde, jag får inte vara sjuk! Alla papper finns och äntligen har omvärlden insett hur sjuk jag egentligen är men då fortsätter du med din psykiska misshandel gentemot mig. Men nu är de bra serru. Jag behöver ingen jävla karl eller någon som hjälper mig. Min mamma & Stefan kan inte ställa upp med pengar men resten ställer dom alltid upp med <3 De räcker för mig!!!

Tack och Adjö... Du kan ju höra av dig till barnen när du växt upp och fixat ditt boende samt att DOM prioriteras först framför leksaker!!!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?