När?!


    Publicerat: 2011-10-01| 11:50:45

När ska detta eviga lidande ta slut?

Jag kan inte förstå vad de är som händer hela tiden. Jag orkar bara inte mera. De känns som att jag är helt vilsen i kroppen och kan inte fatta vad de är som händer och sker. Tankarna bara flyger runt. Häromdagen glömde JAG av alla människor som har ett siffer minne som heter duga, JAG glömde bort mitt eget postnummer. Hur fan kan ens de ske liksom?
Inatt somnade jag med kläderna på & tv dosan i handen. Vaknade av ett ryck och la ifrån mig dosan sen sov jag igen. Förstår inte alls hur man kan vara så slut i skallen att man bara sover. Jag sov även på eftermiddagen säkert 2 timmar. Sen vidare ner på jobbet för att fixa lite innan man var klar där var de midnatt. Försöker hinna med en vardag också. Sån tur är så ska jag till Uppsala denna vecka då kan jag landa lite emellan där. Annars vet jag inte hur jag hade gjort med allt. Tiden får utvisa hur jag ska hinna & orka. Jag vet att jag och barnen fixar de här tillsammans =) Vi nu & för alltid!!
Att förspilla min tid, trycka ner mig och bara göra ett sken har jag fått nog av. Jag kan inte ta detta längre och du måste acceptera mitt val!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?