Woop Woop!!


    Publicerat: 2012-04-04| 08:35:29

Nu var de ett tag sedan jag skrev igen men de har sina anledningar. Jag har dels inte haft någon lust eller så har de varit för mycket hemma helt enkelt. Ronja skulle opereras igår, hade gjort klar henne med dusch och Emla plåster överallt. Men så visar de sig att hon har feber och för dålig för en operation. Så vi gör ett nytt försök den 2:a Maj.
Själv har jag ju varit väldigt förbannad på sista tiden så jag sparkade på en stol och fick 6 frakturer i foten och går just nu med gipsad fot. UNDERBART måste jag bara få säga. Man ska ta hand om tre barn som har påsklov samt ett hem och samtidigt hoppa runt på ett ben. Ja vad mera kan man önska sig liksom?!
Barnens pappa kan ju inte förlora pengar och vara hemma med barnen. Finns inte på världskartan att man skall ta hand om sina barn. Jag skiter i vilket för de kommer tillbaka på ett eller annat vis. Så funkar livet, man kan inte bara ta utan att ge!
Provade köra bil igår och de funkade, men fick gott och väl lida för de senare på kvällen. Tårna som är brytna hoppade i gipset, såg hur dom rörde sig och jag kan inte röra dessa själv då jag försökt. Skulle bara vilja klippa sönder gipset och dusha som folk. En dag kanske jag gör de. Får vara beredd på att besöka ortopeden igen för nytt gips bara =D
Nej nu ska jag ta flisan som skulle behöva vila en stund, men inte vill som vanligt. Emil spelar lite och Rasmus är på skolan då han ska göra pyssel där idag =)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?