Aldrig...


    Publicerat: 2012-12-31| 12:30:23

Jag kommer aldrig förlåta dig för detta. Dag ut & dag in så kommer jag bara fram till mera saker. Du har tagit allt från mig, sett till att trycka ner barnen & fått dom må dåligt. Jag hoppas att jag är så stark att jag klarar detta att stötta barnen & finnas där för dom dygnet runt. Du övergav dina barn på julafton & nu nyårsafton. Du är hellre med dina vänner än ditt eget kött & blod. Jag tycker de är tragiskt. Barnen har inte begärt att bli födda eller valt föräldrar. De största misstaget jag gjort var att lita på dig! Att du älskade oss & ville vara med oss. Jag kommer aldrig mera lita på någon. Mitt hat har kommit mera & mera.. Nu har även stackars Rasmus 7 år börjat Hata! Hur får man ett barn på 7 år att inte känna hat emot sin pappa? Jag vet inte vad jag ska göra. Känner mig helt maktlös & jag tänker inte sitta och ljuga för honom. Jag har begärt psykolog hjälp till barnen & hoppas de kommer igång snabbt för ingen av oss mår bra av detta. Önskar än att allt var en mardröm & att vi vaknade lyckliga som en familj igen... Tiden läker alla sår & jag hoppas verkligen att barnen kommer våga lita på folk & att dom slipper känna hat. De är den värsta känslan & dom är alldeleds för små för att känna dessa känslor.
Idag är de nyårsafton & vi sitter ensamma hemma. Ska göra god mat tillsammans & se smällare. Hoppas de jag gör räcker för dom.. Älskade barn <3

~ Vi för alltid Rasmus Emil Ronja <3 ~


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?