Ska man?!


    Publicerat: 2012-03-13| 20:45:46

De var ett tag sedan jag hade bloggen....

Jag tog bort bloggen för de kändes bara för mycket, jag vet inte hur jag ska hantera allt som händer. Vi har separerat på riktigt och jag funderar dag ut och dag in om de verkligen var rätt. Jag tror på mig själv och jag vill må bra. De enda svar jag kommer fram till är att de är MIN vilja och precis de jag vill. Allt kommer ske och allt har en mening.
Rasmus sa till mig idag att jag inte behövde sminka mig för de räckte att pappa tyckte om mig. Vad säger man till ett barn utan att såra eller göra barnet ledsen?!
Barnen har förstått att pappa kommer bo själv och mamma kommer bo själv. Dom längtar lite till att se hur pappa kommer bo samt om dom får komma dit.
Just nu kör vi varannan helg då pappan jobbar som han gör och han har min bostad när han har barnen. Men snart kommer han ha eget också. Barnen kommer in i de hela och jag hoppas de fugerar för barnen behöver både mamma & pappa.

Idag har inte varit någon bra dag, jag har bara grävt ner mig i massa tankar och funderingar samt fått svar.. Jag måste hålla mig borta och inte får se/vara nära. De tar tid att bara släppa. Önskar man bara hade känslor som gick att stänga av.
Ensamheten på kvällen är värst, man sitter ensam och grubblar över allt. Allt jag måste göra verkar vara fel. De spelar ingen roll hur jag vrider ut och in på mig så duger jag inte.
Ska ta reda på de sista här hemma sen sätta mig och spela. Jag vill inte tänka, inte känna...
De enda jag ville var att ha dig <3


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?