???


    Publicerat: 2013-01-11| 09:18:53

God Morgon!!!

Önskar jag kunde stanna tiden. Imorgon är de Lördag & han kommer för att hämta sina saker. Imorgon blir de ett definitivt beslut att de är slut. Frågade om han var säker på detta. Fick ett nej. Men jag sa tar du dina saker härifrån kommer du inte igen. Man måste göra de definitivt. Jag vet att imorgon blir en tung dag. Han kommer hämta sina saker. Åka härifrån & aldrig mera komma. Jobbigt att de blev som de blev med allt. Ett liv vi levt tillsammans i 11år bara slut på nån sekund. Jag har packa alla saker & de står redo för att flyttas. Vet inte vad jag ska göra av alla känslor som bara finns där?!
Städa killarnas rum så dom inte skulle se mina tårar. Dom är hemma idag då vi inte kom ut med bilen. Så försöka sysselsätta dom är ett måste ...

~ Vi för alltid ~


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?