Kvälls sudd!!


    Publicerat: 2013-01-27| 20:31:43

Dagen har flytit på bra. Var till IKEA på morgonen för att leta skruvar till sängen. Men de fanns ju inga =/
Handla de jag skulle & åkte hem till mamma. Väl där åt vi & fikade. Sedan kollade jag på ett hus som jag ska få svar ang imorgon! Skulle vara väldigt skönt om vi skulle få det. Men samtidigt släppa allt vi har här. Jag vet inte hur jag ska göra med något av detta. Känner mig förvirrad i det mesta. Hittade en ny våningssäng på blocket så var & hämtade den för att ställa ordning i killarnas rum. Vilket blev så fint. Bara dammsuga & torka där inne! Sen ska jag ge mig på Ronjas rum med. De finns så mycket jag vill göra men så lite tid!
Imorgon ska jag börja arbetsträna mellan 9-12. Är jätte nervös över de då jag inte jobbat på 10 år! Skrämmande att man varit sjukskriven så länge. Men nu ser jag fram emot detta & hoppas de går bra för mig. Tänkte ta reda på lite disk & dona innan sängen. Känner mig fruktansvärt trött idag.

~ Lycka ~


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?