Redo eller inte?!


    Publicerat: 2013-01-20| 21:36:43

Jag kommer nog aldrig bli hel igen efter detta. Mitt hjärta har gått i tusen bitar. Jag försöker puzzla ihop de så gott de går. Bara tanken av att vara ensam skrämmer mig. Jag vet att jag fixar de galant. Men när ska jag hinna med mog själv? När ska jag fokusera på annat än barnen? De finns inte en enda möjlighet att jag skulle strunta i det. Mina barn är mitt allt. Så man kan nog säga att jag inte är redo för ett liv utan dig. Nu lär jag göra de bästa utav situationen & ha ett liv utan dig då du valt att dumpa mig.. En dag kanske rätt man dyker upp för mig också, men man ska nog hinna träffa några träskpaddor innan =)
Ska ta den sista tvätten sen kastar jag in handduken för ikväll. Imorgon är de vardag med rutiner/skola/dagis igen. Ska fixa naglarna, hinna köpa nya leggings & ja en massa att göra.

~ God Natt ~


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?