En gång...


    Publicerat: 2016-04-16| 18:50:35

En gång är ingen gång... Två gånger är två gånger för mycket... 
Så känns det just nu 😢
Hur ska jag någonsin lita på han som varit vid min sida i 13 år?! Jag har inte svaret på det. Ilskan äter upp mig inifrån. Han sov här inatt, de kändes inte fel. Saknar ju han varje minut... MEN... Just nu kanske de vore bra att stänga av alla känslor & bara vara?!
Jag svarade på en annons & hans syster skickade direkt & ifrågasatte om han skulle sälja sin bil ( jag skrev i annonsen att de fanns en bil, hans bil) då sa jag de att konstigt vad folk har koll på vad jag skriver & han högg direkt svars position ang sin syster 🤔 Jag blir bara så jävla matt !!! 
Han har inga vänner kvar pga mig tydligen, hans syster har han inte umgåtts med på ja minst 1 år. Men så fort det tar slut mellan oss så är han hos sin syster och vännerna är tillbaka tydligen. Vilket han verkar trivas med de och de vore nog det bästa för han då. Ja jag vet inte vad jag ska tro längre om något. Men jag måste ju vara en fruktansvärt hemsk människa och jag kan ju bara tänka mig vilket skitsnack de haft. 
Nu ska han sova här inatt igen. Jag frågade om vi skulle se film, men då kommer de där jävla suckarna och hans filmer. Jag vet inte vad fan de är för fel, men jag märker ju mer och mera att han är precis som vanligt 😔



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?