Längesedan ...


    Publicerat: 2016-04-14| 21:14:51

Försöker väl igen att starta upp detta.  Mycket händer och ni som orkat följa mig vet ju en del av resan i mitt liv. 
Singel igen och han har träffat idioten som soc anmälde mig sist och gav mig ett helvete. Av misstag kom jag på detta och såg dom. Jag funderar ÄN om allt bara var en jävla mardröm.  Hur länge har de pågått? Om jag inte kommit på dom, hade jag ens fått reda på detta? Många frågor och inga svar. Jag vet iallafall att jag aldrig mera kommer lita på denna människa i hela mitt liv. Även om vi har fyra barn ihop så kommer jag aldrig mera våga lita på varken han eller någon annan. Hur jag än vill vara en familj så kommer vi aldrig kunna reparera detta. Han lever nu sitt singel liv utan några som helst förpliktelser precis som vanligt och jag får ta allt med barnen. Någonstans tycker jag att han inte ens borde vara värd ordet pappa. 
Försökte få mina nycklar till både huset & bilar men han vägrar så jag har fått anmäla han för egenmäktigt förfarande av annans egendom. Slutsumman blev en faktura på 15.000kr för mig att betala för att byta lås överallt tills de blir dom på allt detta. Sen försökte jag med att han ska skriva på flyttanmälan men nej därmed för jag ska ju inte få underhåll. Så jag ringde både Skatteverket och kronofogden och de hjälper mig med allt detta. Ibland är de bra att ha den kunskap man har 😄
Casper har lite svårt att ta detta med att pappa inte längre är här då han ropar efter pappa samt letar efter sin pappa. De är så svårt att förklara för han som inte förstår. Det dödar mig inifrån att se hans blick när ingen pappa svarar, ingen pappa kommer. 
De andra barnen har tagit de fruktansvärt bra. Inga frågor och jag har sagt att de får ringa han om de vill. Mera kan jag inte göra.
Ännu ett år med förstörd födelsedag 😭
Tackar Gud för att just du kom med denna fina blomma. Och tack för att du lyssnade och lät mig ventilera.
Ska försöka städa av lite och fortsätta mitt rensande. Sen hoppas jag på att få sova lite med. 
På återseende 



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?