Funderar


    Publicerat: 2016-05-06| 17:46:08

Ja undrar hur denna månad kommer bli jag... Eftersom jag inte kan jobba för de blir suck o stånk för allt jag gör så har jag inte tagit åt mig några nya jobb och kommer inte göra det heller! 
Jag är i en punkt i livet just nu där jag hellre går från huset än har det som jag har det nu. Leva på socialbidrag & anpassa sig till en lägenhet igen med klagomål pga barnens skrikande och när de får sina utbrott. Varför ska jag ens försöka dra runt allt när jag bara dras ner av han?! Hela tiden han som hägrar! Förra månaden lånade jag 6600kr av han. Han har nu köpt bilar/däck & skit för 5600kr då har han INTE betalat något hemma hos mig, varken mat, snus, bensin, eller något för barnen. Jag skulle skämmas ihjäl att utnyttja någon på de viset. Han har tapetserat vardagsrummet åt mig så de lär jag väl betala han för också. Hade lika gärna kunna betala en firma som hade gjort det så hade jag sluppit ta reda på all skit där inne som är. 
Piss leds känner jag mig. La ut en av bilarna för att få igen någon krona men då finns inga papper på bil jäveln så de går inte att sälja den och han engagerar sig inte ens i det. Fruktansvärt tragiskt!!! 
Nu vart tvättmaskinen klar så bäst jag tar reda på den 😡

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?