Trött & sliten 😴


    Publicerat: 2016-05-01| 23:07:52

Känner mig fruktansvärt trött och sliten. Ont i hela kroppen, en rygg som värker & ett ben som inte vill fungera. Känns precis som jag förväntat mig med denna omslagning av vädret. 
Försöker sälja av alla saker som inte används mera eller som vi kan sälja. Då kontot ekar tomt efter alla jävla utlägg så behövs varenda Krona man kan få in. Men de är svåra tider just nu verkar de som för ingen ger ens skambud på sakerna jag säljer. Mycket jobb denna vecka att planera för rättegångar och göra ordning alla papper inför det. Funderar fortfarande om jag gjort rätt beslut i detta eller om jag skulle lagt benen på ryggen. Någonstans känns de bra att ha staten i ryggen med skatter o dess papper så man vet att man går fri. På tisdag kommer dom för att besikta badrummet 😰
Nervös satan över det hur denna nota kommer landa på. Känns som att de blir en sommar hemma i Sverige istället för att ta en vecka i Turkiet. Hade hoppats på att få sälja lite saker men näpp inget går. Sätter snart ut mobilen då jag vet att jag får den såld. Känns som min enda utväg snart för att kunna överleva denna månad, 17 dagar tills lön igen...! De är långa dagar för en hel familj det. Kryper ner i sängen med min lilla bebis och hoppas på fint väder imorgon. 
God natt världen 

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?