Torsdag


    Publicerat: 2010-01-14| 21:04:56

Ännu en dag har gått då !!

Idag har vi varit på stan för att fixa massa ärenden men de skulle jag då INTE ha gjort. Fick världens värkar mitt på stan. Visste fan inte hur jag skulle ta mig hem, dock släppte dom så fort jag gick sakta. Och eftersom att man fått barn tidigare så vet jag ju att de ska göra betydligt ondare än de där. Kenth köpte en jacka till Rasmus samt en ny pyjamas. Hittade inge till Emil som jag ville ha. Dock blev Rasmus överlycklig över sina nya saker. Kenth fixade maten medans jag fick sova en stund då Emil fick för sig att vara vaken halva natten med mamma. Så mamman städade lite på natten och plockade =))
Han har ju vattenkoppor ÖVERALLT och ENORMA mängder men söt som socker i de där prickarna. Har städa barnens leksakslådor och bädda rent i deras sängar. Kenth badade barnen och jag gjorde typ inget. Nu sover trollen och jag själv ska väl se tv ... Tänkte bara uppdatera lite. Just de var hos barnmorskan, hjärtljuden låg på 142 och jag hade gått ner 12,8kg på 2 veckor =))) Mega smile ... Nej nu ska jag se tv.. tjingelingen


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Jag vill också ha vattkopper, inte fan smitta ni mig eller! :)

2010-01-14 @ 21:23:22
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?