Hur kan man?


    Publicerat: 2011-07-10| 09:16:27

God morgon!!

Jag kan inte förstå vissa föräldrar som inte prioriterar sina barn utan bara lever livet och gör saker dom tycker om. Barnen har inte bett att få bli född.
Barnens pappa har nu valt bort dom denna enda ledig helg på en månad för han tyckte att de var viktigare att åka & fiska än att ta med sig barnen till stranden eller något annat roligt. Men de är mig de är fel på som inte förstår att han vill göra något på sin enda lediga helg. Jag har bett idioten att flytta men inte ens de fattar han!
Han köper inte kläder till barnen, han köper inte blöjor och jag får ha tur om han ens är med och betalar maten barnen samt han äter. Jag har fått  nog av detta nu! Hur mycket ska man orka liksom? Jag är värd något mycket bättre. Och som vanligt kommer han skita i sina barn när han väl flyttar men de får jag ta då. Jag kan absolut inte bara hålla kvar vid något som trycker ner mig. Och jag vet att DU läser detta så inse för fan att du ska låta oss vara ifred. Lev du ditt liv så lever vi vårt!!

Ronja ville vila lite mera så jag passar på att göra nödvändiga saker. Ska nog bege oss till lekparken sen eller så tar vi och badar lite. Något måste vi göra denna soliga dag =) Känner mig trött och leds på livet. Men de är bara att gilla läget och göra de bästa av situationen =) Har precis lagt ut en ny annons på tvillingvagnen samt mobilen jag ska sälja. Får hoppas att någon hör av sig snart så man får in lite extra kulor. Nej nu ska jag försöka klä på herrarna som bara vill mysa i soffan =)
Ha en bra dag i solen och njut av tillvaron <3

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?