Lördag & dagen för de ...


    Publicerat: 2013-01-12| 10:07:14

Idag är ingen vidare dag. Känner hur jag brister inifrån. Vill inte alls detta & vet att de kommer bli bråk & tjaffs. Jag orkar verkligen inte anpassa mig hela tiden efter alla. Nu ska jag sitta hemma hela dagen för att han inte vet när han kan komma. Ringde men inget svar som vanligt. Förstår inte att man kan vara så nonchalant bara för att man är med andra människor. Men de är inte mitt val. Jag hade aldrig valt vänner framför mina barn. Barnen betyder mera för mig än detta. Vänner kommer & vänner går, barnen har man alltid. Funderar på om man ska bege sig hemifrån ändå. Inte vidare roligt att sitta inne en hel dag med tre barn för att vänta på detta. Önskar dom verkligen inte denna dag. Bädda sängen & starta en ny maskin tvätt är något att göra iallafall.. Ikväll blir de bara lugnt med lite film & soff mys. Sov hela natten i sängen som var gudomligt skön =)

~ Du & Jag ~


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?