Sanningen!!!


    Publicerat: 2013-01-20| 17:43:26

Nu kommer den bistra sanningen!!!

Den 16/12-12 rök vi ihop & de slutade med en misshandels anmälan.
24/12-12 bjöd jag hem han att fira jul med barnen.. De resulterade i att han börja röjja runt i sina saker inför barnen & förstörde hela julen. De blev grov kvinnofridskränkning & häktning..
Sen fick jag kontaktförbud & hörde inte ett ljud. Han stängde av oss helt både mig & barnen pga av kontaktförbudet. Jag kontaktade han då barnen var ledsna över sin pappa. Vilket han utnyttjade så kontaktförbudet upphövdes 3/1-13. Nyår hade gått & han umgicks med sina vänner. Jag satt ensam med barnen tills mamma erbjöd sig att ta barnen. Åkte på Rock'n roll i Järbo med vänner.. Nykter & städad då jag körde...
Sen någon gång 10/1-13 hämtade han sina saker som jag plockat ihop & packa i kartonger. Vilket blir ett enda stort kaos. Han skriker & sedan pratar vi. Han säger att han älskar mig men vill att jag ska ändra mig. Sluta kasta ut han så fort de är något och så vidare. Har inte riktigt fatta men tydligen bråkar jag på han jämnt..
Efter att han hämtat sina saker får han sina matlådor på söndagen samma vecka. Sedan dess har han inte träffat barnen. Han anser att JAG ska släppa iväg barnen med han till idioten han bor med vilket jag vägrar!! Mina barn ska inte vara med om mera nu. Då nekar jag han ett umgänge.. Han ringer & hotar mig, ska polisanmäla mig & de ena efter de andra. Jag orkar inte ens engagera mig. Anmäl mig!
Försökte att han ska med till sociala på fredag men tjaffs & skrik i telefon som vanligt. De här är ju mitt val enligt han. Men vad jag vet så bor jag kvar i samma lägenhet med mina barn. Medans HAN har flyttat hem till en annan tjej som han sover med & delar sina lediga dagar med.
Barnen gråter & frågar när pappa flyttar hem igen. Jag säger som de är att han bor med henne nu & är med henne. Rasmus säger att han hatar sin pappa & inte vill träffa han mera. Jag försöker förklara att de inte är Rasmus fel då han tror de. Han vågar inte ens vara med sin pappa då jag frågat han hur han vill göra. " Jag ska bo & vara med dig mamma jag behöver ingen annan." Jag kan tycka att Rasmus är så pass stor att han kan välja detta...
Jag har gått igenom åtskilliga social anmälningar, Rasmus blev utsatt i skolan, BUP utredning, Utredning på Emil. Har barnen när dom är sjuka. De enda K har gjort har varit & jobba. Jag har tvätta/städa/gjort mat/ matlådor osv. Han har varit här Fredag till söndag.. Mera är de inte han är hemma... Nu umgås han hellre & delar sin vardag med henne de få timmar han är ledig. Jag fattar inte detta!
11år var vi tillsammans vi har gått igenom både eld & vatten tillsammans men nu är allt slut. Jag sitter här i mitt radhus med 3 av världens finaste barn.. Jag fick något fint av dessa 11 år iallafall.. Önskar bara allt vore annorlunda. Men är man inte värd mera så är man inte det.
Ni som läser detta kan ju gärna kommentera också så jag har något att läsa tillbaka.. =)

~ Sanningen ~


Kommentarer
Postat av: Malin

Du och barnen är värd något bättre. Det är helt sjukt hur han beter sig. Jag blir så ledsen när jag hör hur Rasmus reagerar. Du är otroligt stark så du kommer klara även detta. Det finns ingen mening med att försöka förstå honom, det kommer du aldrig göra. Jag förstår varken honom eller den han bor med nu. Hur kan man vilja bo med någon som behandlar sina barn och deras mamma på det jär sättet?

2013-01-20 @ 18:08:48
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?