Fullt Upp


    Publicerat: 2009-08-27| 14:03:38

De kan man säga att jag har...

Fast de känns som att jag har lite snigel fart också =))
Vill egentligen inte plocka ordning överallt med tanke på att de ska rustas och kommer se ut som ett bomb nedslag här ganska länge enligt min mening. Men de är en hel del som ska göras faktiskt. Har varit på AF i en timme igen då och fick inte svar ialla fall ang mitt papper. Gick med Sandy ti
ll Lindex för att kolla efter regn kläder till Emil, men de fanns inte hans storlek då ja skulle ha en storlek större. Hade ingen vidare lust att leta på andra affärer också. Sen begav vi oss till Hemtex för att kolla på täcke samt en större kudde till Emil´s säng. Han har spjälis täcket nu och jag lyckas inte få han att ha de på sig =/
Sen ska vi försöka bege oss till IKEA för att kolla där med då Hemtex tog 399:- för ETT täcke liksom. Jaja kanske är så dyrt vad vet ja. Fattig som en kyrk råtta så måste jag
hålla i slantarna som finns. Såg i tidningen att dom hade en tvättmaskin för 1990:- på mediamarket...* SUCK*
Så nu ska jag klura ut hur fan ja ska få råd med den. Ska ringa syrran och brorsan och se om ja kan få ett bidrag då flytten kostade lite.. Men nu ska jag försöka plocka lite mera. Har lånat Kenth´s dator och den är lite konstig. Ska försöka fixa min så fort de går...
Puss & Hej

Kommentarer
Postat av: mica

Skönt å äntligen ha de mesta på plats men fyy så trist å inte kunna göra klart pga av mattläggare osv men härligt när de ä klart ha en bra kväll kramis gumms

2009-08-27 @ 15:53:04
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

Mycke billigare på Ikea! Ikea is the shit! haha

2009-08-27 @ 17:16:06
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?