Hahah


    Publicerat: 2009-08-06| 08:33:11

Haha måste bara börja morgonen med ett skratt åt Hanna.. Vi hade samma ju =)) Jag trodde de inte var sant när Bengt började sin föreläsning, sen hade vi ju Ingrid i 6:an som blev avskedad pga av hennes snack om sexual undervisning... haha jadu inte lätt =))
Hoppas du får de bra på resan..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Nu är Rasmus på dagis trots lite protester som vanligt. Men vi kom dit ialla fall & när han väl är där då går de bra. Så jag ska faktiskt passa på att städa av här hemma lite grann. Har fått sånna problem med bäcken redan, de gör ont bara jag går. Fast de hade jag då jag väntade Emil också, då åkte de isär lite som de ville och ont som satan hade jag. Försöker att inte ta sånna långa promenader, vilket gör att jag får mindre ont. Men nu har jag fått nog av denna röra här hemma.. Uscha.. Ska fortsätta direkt nu...

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?