Sååååå trött


    Publicerat: 2009-08-15| 13:23:30

Jag är så fruktansvärt trött nu för tiden!!

Skulle nog kunna sova bort en hel dag om jag så fick. Men nu lägger jag barnen varje kväll, sen lägger jag mig med Rasmus och sover en timme. Ganska skönt att ha den lilla rutinen. Har nyss varit och handlat och fixat med de. Funderar om jag ska baka ikväll så jag har de gjort inför begravningen. Tror faktiskt att man är ganska slut när man börjat jobba och inte alls är van. Idag fick Rasmus sitt paket från Bamse med bokstäver. Han verkligen älskar olika pyssel böcker. Får se om syrran vill sitta med han och göra de eller om dom går ut. Ikväll får jag vara ensam igen också, de är så skönt att få lite tid ensam. Man kan göra så mycket mera saker ensam, och som sagt ikväll blir de nog baka och städa. Ser fram emot kvällen, kanske en film i soffan med täcker och en MASSA frukt...

Nej nu ska jag plocka ur diskmaskinen & vänta på syrran.. Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, men hemskt gärna. Om du vill skriva en sånn till mej? Vore ju jätte skoj att få läsa. =)

Hoppas du hade en trevlig fredag. =)

Kram

2009-08-15 @ 14:02:09
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?