Snabbis


    Publicerat: 2009-08-21| 15:51:27

Nu är jag hemma en snabbis för att hämta barnen på dagis, samt börja nere i tvättis. Fy sjutton vad jag håller på nu hoppas de visar lite nytta på vågen också =))
Har ialla fall gjort de mesta i lägenheten nu de är bara fin liret kvar. Och vi tänker börja flytta lite saker sakta men säkert. Ska tillbaka till lägenheten när Kenth avbyter mig & tar hand om barnen. Ska göra middag till dom också inann jag beger mig. De känns som att de kommer bli en Låååååååång kväll för mig men de är de banne mej värt. Ska plocka ordning de jag MÅSTE ha med mig ner ikväll också. Kenth skulle hämta syrran åt mig så de är gjort. Hon ska passa barnen imorgon medans ja fixar med allt som ska göra. Men nu har jag faktiskt inte tid med er mera för stunden. Skriver mera ikväll/natt när ja har tid..
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mica♥

haha förstår dig man vill ju komma i ordning så fort som möjligt ju hejja däj =) kramis gumms

2009-08-21 @ 17:37:24
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hoppas allt gått bra kram

2009-08-24 @ 10:23:01
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?