Skrattar...


    Publicerat: 2009-07-09| 21:16:44

Satt just och kollade på mitt favorit program på 3:an de där med smal Vs tjockis.. Tycker de är så otroligt roligt att se eller spännande för man e ju den där tjockisen själv liksom. Ialla fall så hade dom aerobics med barnvagnar, såg otroligt roligt ut & folk skulle nog tycka att man var knäpp om man gjorde de här =))
Funderar om jag ska se klart simon & tomas eller om ja ska se en film... Bröllopsduellen har ja för mig den heter.. Just de lär kolla den störste killen också, han vägrade blöjan =/
Jag tror att de kommer gå kanon fint att sluta snusa, är nog värre att sluta röka. Men de är bara vad jag tror. Känner mig trött & hängig kan de vara vädret eller sockret ?! Tror nog mer på sockret kroppen e van att få GIGANTISKA mängder av cola... Dricker inte ens saft nu, bara vatten eller mjölk =)))
Nej kolla lilleman & plocka ur diskmaskinen sen blir de film ialla fall... Hoppas MIN man kommer hem med någe gott. Igår fick jag 4 kex choklad med åt bara en =))

Natti Natt

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?