Sorgens dag!!


    Publicerat: 2009-07-22| 20:27:52

Vi stressade som bara den imorse för att hinna ner till Stockholm för att ta farväl. Tyvärr var jag tvungen att gå på ett läkarbesök. Och under den tiden avled Kenth´s styvmor H.. Jätte jobbigt för alla inblandade och jag tog de ganska hårt jag också. Orkade inte gå in för att se henne en sista gång, utan jag nöjde mig med att ha de fina minnena jag har av henne för de är bara fina. Kenth och hans bröder var in samt talade med läkaren. De ligger en djup sorg över hela familjen just nu.. Och jag beklagar verkligen de som hänt. Vi försökte att tala om de samt så åt vi en bit mat efter allt. Och sedan bar de hemmåt. Hoffe & Patrik följde med oss hem för att lämna Salem och allt de hemska för en stund. Kanske var bra gjort för dom då de tagit så hårt. Så imorgon har jag 4 barn alltså =)) Då får man vara lek tant.. haha.. Nej försökte vara rolig men de går inte...
Orkar inte skriva mera utan bara:


" Vila i frid min vän, jag vet att du alltid ser ner på oss samt vakar över familjen. Nu slipper du allt lidande och vi ska göra dig stolta. Änglarna kommer ta god hand om dig mitt hjärta. När de regnar är de du som sprider dig över oss...
God By my angel "

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Uscha, jag beklagar :/

2009-07-23 @ 10:45:33
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?