Bada sola...


    Publicerat: 2009-06-25| 15:19:50

Nu har barnen både badat och jag har solat mig lite.. sååå skönt. Damen med dagis ringde idag igen hon hade gjort klart alla papper så barnen ska börja där på de nya dagiset nu. Fy fan så skönt säger jag bara. Slippa ha ångest varje dag man ska till dagis.
Tack Hanna för infon om rean.. Då ska jag dit på söndag då =)) Skulle vilja hitta ett par sköna skor eller tofflor till mig också, har bara "foppa" skorna och dom blir man svettig och äcklig i. Så jag vill ha andra tofflor. Sen skulle jag behöva köpa badkläder så jag slipper bada med kläderna PÅ!! Prövade dn gamla badkläderna JÖSSES har man varit såååååå stor? haha tappade byxorna också, kanske inte så smart att ha dom då = P
Nej nu ska jag göra barnen klar för jag MÅSTE tydligen ut idag också tur att solen e med mig ska ja sola extra mycket. Planerar på lite väl solbränd i sommar så den håller i sig ett tag. Får snart hem solariumet också =)) Då kan man sola varje kväll.. Nej jag skulle ju göra oss klar..
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Såg precis reklam om de nånstans innan jag gick in på din blogg, annars hade jag aldrig veta om de, jag som aldrig brukar märka reklam men "Rean på skohuset börjar på söndag" kom jag ihåg haha :)



Då ska du prova äkta crocs, fy fan, jag kan inte ens gå 10 meter utan att jag glider omkring i dom men dom oäkta foppa tofflorna är de som vanlig fotsvett :)

2009-06-25 @ 18:29:11
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Anonym

Tror faktiskt att den började föra söndagen. va dit här om dagen då va de typ rea på allt=) skulle köpa ett skor till hampus, men de fanns typ inga skor alls till barnen allt va ut plockat =( en jag hittade ett par pumps =)

2009-06-25 @ 21:34:00
Postat av: ★Hanna★

Jag va där i tisdags å då va de inte rea. Jag leta å leta å tillslut hitta jag ett par Pumaskor till Lucas som de va rea på , allt annat va de full pris på.

Jo, "studentskorna" va de rea på.

2009-06-26 @ 00:35:36
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: ankan

Oj mitt namn kom visst inte med =) heheh oki. Hittade ett par puma jag med till lillen=) hittade jätte mycket skor som de rea på.=)

2009-06-26 @ 11:39:29
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?