Hmm


    Publicerat: 2009-06-05| 10:01:57

Ja hur ska man göra!?

Jag har fortfarande inte bestämt mig ang vagn. Men kollar för fullt på olika möjligheter. Rasmus vill inte åka vagn egentligen dock ibland vill han de. Som hem från dagis, de är en liten bit att gå och han orkar inte alla gånger. Men vi får se hur jag gör...
Imorse vaknade vi ganska tidigt. Rasmus vägrade äta frukost men fick i sig lite ialla fall. Gick till dagis och lämnade han. In på ica för att handla färskt bröd. Hem gjorde frukost Emil, jag & Syrran. Sen fick jag för mig att jag skulle olja in bordet IGEN för att kolla om de verkligen är trä slaget de är fel på. Köpte ju ett köksbord på JYSK och har varit i kontakt med dom ang bordet då de blivit konstigt. Hm, så dom sa åt mig att pröva olja in de igen för att se annars skulle jag få ett nytt bord utan att tveka. Så nu står bordet med olja i köket. Alltså vi får äta middagen i vardagsrummet då bordet ska torka 24 timmar!! Kanske inte så roligt, men jag hoppas de blir bra med bordet igen. Syrran har gått med mina sopor nu, sen ska vi ner i förrådet med massa saker och fixa med de mest hela dagen. Lär passa på medans jag har hjälp. Ska ringa och fråga vart man kunde låna en gräsklippare också, så kanske vi kan fixa de idag också. Har en massa saker som jag vill göra vilket de bara är att hugga tag i nu då.. Springer och gör nytta istället för att häcka här.. Bye Bye

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Jysk är bara skit. Dom har skit fina grejer men de är ingen kvalité på skiten. Dyra har dom blivit också, billigare och bättre på ikea ;)

2009-06-05 @ 12:50:06
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?