Vilken morgon


    Publicerat: 2009-06-01| 09:53:49

Vilken strålande fin morgon de var...

Solen lyser och de är varmt men ändå skönt för de fläktar. Dock hände de en incident idag, Emil kröp så slog han munnen i golvet och blodet forsade ur munnen. Sprang in med han på toa för att ge han is kallt vatten och efter en stund så var de bra. Jag verkligen lider när mina barn gör sig illa. Så H skjutsade oss till dagis då jag inte vågade gå ensam. Lämnade Rasmus och nu är vi hemma. Emil ligger och sover i mitt knä, vill ha koll på han så de inte blev någe med tänderna. Senare idag är de tvättstugan som gäller. Har en hel del tvätt efter helgens bravader. Känns väldigt tungt att tvätta en dag som denna. Ska försöka få hem en gräsklippare också så jag kan göra fint på baksidan. Fast just nu känner jag inte för något alls om jag ska vara ärlig mår inte speciellt bra heller för den delen. Är sönderbränd på axlarna, mår illa och har ångest. Ångesten vet jag vad den beror på och de gör mig bara ledsen. Att inte finnas där för någon som verkligen behöver hjälp. Jag hoppas du ringer mig idag...
Nej avslutar nu för att göra nytta medans lilleman sover...
Bye Bye

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?