Suckar...


    Publicerat: 2009-05-28| 12:05:41

Suck Suck...

Så känner jag mig.. Skulle behöva sova några timmar till /dygn men de är sånt man får ta med små troll. Har sovit som sagt 2 timmar inatt. Har precis fått Emil till att vila middag, så jag ska fortsätta städa undan lite här. Finns ju en del att göra bara man vill. De regnar lite smått än här, så Rasmus sitter och kollar på en film och har precis ätit lunch. Gjorde fiskpinnar till dom små trollen. Senare till middag blir de kyckling, ris & bea. Längtar faktiskt till maten då jag inte äter varken frukost eller lunch. Ska nog sätta mig med Rasmus en stund och bara mysa. De var en vecka sedan vi verkligen hade mys stund och nästan kröp in i varandra. Saknar de så fruktansvärt. Men han vill inte pussas med mamma när någon annan ser. =P
Mysa var de.. Tjoho


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?