Söndag


    Publicerat: 2009-11-01| 11:46:06

Vad har hänt sedan sist ja skrev då?!

Emil har ögoninflammation & Rasmus e de full rulle på. Emil har lärt sig springa nu och jagar brorsan hela tiden. Varit till mamma har vi också. Var till IKEA och köpte lite små saker. Igår hade vi mys kväll här de var Lina, Jossan, Marcus, Bella, Jag, Kenth, Hoffe & barnen. Vi åt fläskfile & potatisgratäng sen blev de godis, chips, chokladbollar & lussekatter. Jätte mysigt dock blev ja för trött så ja somnade mitt i filmen. Vi såg "En natt på museet 2" Vilket den var inge bra ialla fall =P
Gjorde kvälller runt 1 tiden och trodde fan grannarna skulle riva väggen emellan oss. Så ja somnade väl runt 4-5 tiden imorse. Idag har vi de bara skönt jag och barnen. Emil vilar och Rasmus ser tv. Så jag passade på att sy mina köksgardiner. Trodde faktiskt att de inte skulle gå för jag och sy maskiner går faktiskt INTE ihop. Men nu har jag fått ordning på dom, nu är de bara putsa fönstret igen och sätta upp dom. Har hunnit tagit diskmaskinen och de är bara lite kvar att göra där. Tvättar för fulla muggar så allt ska vara rent till dagis imorgon. Har väl 3 maskiner kvar av 8. Sen ska vi nog ta en promenad till affären och köpa lite mera tvättmedel. Eller så skiter jag i de och fortsätter städa undan lite. Emil ska få på sig lite regnkläder så han kan vara ute på baksidan och dona. Han bara älskar de. Rasmus vill väl cykla som vanligt =))
Nej nu ska jag faktiskt sätta lite fart hade jag tänkt..
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Mica

ser fram emot bilder på gardinerna =)kramis gumms

2009-11-01 @ 21:54:13
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?