Mitt val!!


    Publicerat: 2009-10-26| 18:03:38

Jag har inte orkat blogga pga av MÅNGA orsaker!!

 
Vi hade besökt från Gotland vilket var trevligt med också kämpigt då barnen hela tiden bråkade/tjaffsade. Ena var sjuk och andra sur och grinig. Lina gjorde de bra för mig hela helgen trots att ja inte mår så bra. Tänker inte skriva så mycket mera om de faktiskt. Har bestämt mig för att inte berätta om mitt val ännu då de kommer en jobbig period om detta för alla parter. Men de är MITT VAL & MITT LIV. Mår inge vidare idag heller så jag lämnar bloggen för denna gång. Får se när lusten har funnits sig till rätta igen..


Kommentarer
Postat av: mica

du bloggar precis när du vill å hur möe du vill blir glad att läsa de som finns .. kramis gumms

2009-10-27 @ 12:56:25
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?