Orkar verkligen inte... PAUSE


    Publicerat: 2009-10-03| 19:27:15

Tyvärr tänker jag ta en lite blogg pause nu!

Jag är alldeleds för sjuk för att orka med barn/hem/städa/göra mat osv och sedan blogga. Återkommer när jag har blivit frisk för de är de enda jag vill just nu. Hatar verkligen att vara sjuk och inte räcka till för min familj. Har precis fått i mig lite mat men mår inge vidare för de. Har tvätta 2 maskiner tvätt och plockat ordning i Emil´s rum. Mera orkar jag faktiskt inte med just nu... så vi hörs när jag är bättre...
Tjingeling babes


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Kommer bara på bodyn jag la ut nu, den hade han på sig när han sov mos mormor&morfar en gång.

Sen hade han en annan byx-dress-grej som han hade när han va liten som de va grodfötter på men den hade han när han va en månad typ. Kan de vara den?

2009-10-06 @ 15:50:18
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: mica

krys på dig snart kramis gumms

2009-10-06 @ 19:38:08
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?