Plocka?!


    Publicerat: 2009-09-18| 15:00:00

Nu har jag starta en ny maskin tvätt och hängt den ena. Plockat ordning i bokhyllan och spikat upp tavlor med en skruvmejsel. Jag SKA ha en hammare men hittade den inte. Så när jag hämtade stegen för att plocka ordning överst i bokhyllan så ligger hammaren längst in till väggen *suck*. Så de är lite ordning i bokhyllan nu men de finns hur mycket som helst att göra. Tar man i en sak så blir de 100 saker kvar att göra. Känns faktiskt inge roligt att bara plocka hela tiden och inte få någon tid över för annat. Men jag har gett mig fan på att nu ska de hända saker vare sig jag får hjälp eller inte. Har ingen lust att ha de så här längre. Ska snart hämta barnen på dagis också. Sen är de helg och jag ska bara njuta av att barnen är hemma. Hoppas Rasmus vill cykla lite när han kommer hem. Lär försöka springa in på affären för att köpa mjölk, sköljmedel. Undrar vart Sandy tog vägen?! Hon somnade väl ifrån mig som vanligt den tokan.. =))
Nej nu ska jag försöka göra lite mera innan jag ska bege mig med bussen till dagis...

Tjingeling... Uppdaterar senare från MIN dator!!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?