Lady Gaga - Paparazzi


    Publicerat: 2010-04-29| 00:39:50

Sitter och spelar Lady Gaga - Paparazzi för fulla muggar, barnen sover bara jag musiken och mina tankar som vimlar runt i skallen. Tårarna fortsätter att rinna och frågorna blir flera. De har gått hur många timmar som helst nu. Om livet ändå kunde vara annorlunda. Nu är de som de är och jag måste vara stark för barnen dom är faktiskt mitt allt nu och för alltid. Har nyss tagit reda på allt som blev. Har torkat trappen ner för hand, damma överallt bädda barnens säng, städat rummen uppe. Ska försöka bege mig på de här här nere också. Tvätten går för fulla muggar och jag bara väntar att timmarna ska gå. Orkar inte ha de så här mera.


" Im your biggest fan i follow you until you love me... papa papa razzi"

De var inte så här jag ville ha de men betyder vi inte mera då är de inte så mycket mera att säga.


Kommentarer
Postat av: stefan

Ja han kanske har insätt ett och annat

2010-04-29 @ 10:18:39
URL: http://kimizen.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?