Allt går åt helvete!!!


    Publicerat: 2010-08-09| 15:42:46

Ja precis som de står funkar de !!!

Snacka om irriterad människa. Dels håller jag på att försöka sluta snusa. Så jävlas allt med mig hela tiden. Snacka om precis vad jag vill just nu. Sociala är cp i huvudet, ja som man bäddar får man ligga. Men bara för att jag levt ett hårt liv får mina barn lida nu. Jag vill bara sätta mig ner och grina. Hur jag än gör får jag ingen annan lägenhet. De jag har att välja på är att bo på gatan med mina barn tills hyresskulden är betald. JA de var väl roligt att bo med 3 barn på gatan. Jag är ledsen och besviken. Ingen kan hjälpa mig nu heller. Fattar inte vad jag ska göra för att få de att funka. Snacka idiotiskt liv man lever. Nej fy fan vad jag vill ha en snus nu. JAG VILL INTE BO HÄR LÄNGRE!!!

Nu rinner tårarna... Tur att de regnar ute så man inte ser tårarna. Vad fan ska man göra?!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?