Nu var de ett tag sedan


    Publicerat: 2010-01-05| 13:45:15

Nu var de ett tag sedan man bloggade igen. Men ni som har barn förstår väl kanske att man inte alltid har tid för sig själv. Mina troll har ju varit sjuka också =/
Var till förlossnings läkaren igår och allt såg bra ut med bebis och resten av innehållet i magen =) Barnet växer precis som de ska och jag är redan i v.31. Kommer att få en igångsättning även denna gång. De kändes verkligen konstigt att sitta på förlossningen igen och höra klockan då man vet andra ska föda barn *rädd* . Jag har inbillat mig att de är farligt nu för tiden =) Skit tokigt men allt kan faktiskt hända. De går väl över med tiden hoppas jag, rätt som de är ligger man där och tokigheterna är över för alltid. Nu blir de banne mig INGA mera barn för ett bra tag.
Idag är de -20 grader här och jag & Emil vill inte alls gå ut. Rasmus sover hos sin mormor som vanligt när han får de så passar han på. Han kommer inte hem förrän på torsdag då jag ska på möte och ta med han hem efter de. Tråkigt värre men då ska jag städa hans rum och göra de fint där innan han kommer hem. Saknar mina troll så fort dom är borta. Även fast jag vet att dom har de bra och kan behöva break från mamma och hennes tjat =P
Ska till Sandvikenhus för att hämta nycklar också hur man nu ska orka bege sig ut i de här kalla. Funderar vad man ska göra för mat också, har ingen fantasi alls faktiskt. Men äta måste man göra. Imorgon är Kenth ledig också, skönt att ha han hemma lite emellanåt. Just nu längtar vi bara tills han går hem med oss. Nej ska jag klä de lilla tok trollet kanske som inte alls vill ha blöja?! hehe..


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?